• OECD ye göre E-Ticaret (Elektronik Ticaret) Ticaret öncesi firmaların elektronik ortamda bilgilenmesi ve araştırma yürütmesi,
  • Firmaların elektronik ortamda buluşması
  • Ödeme sürecinin yerine getirilmesi
  • Taahhüdün yerine getirilmesi, mal veya hizmetin müşteriye teslimi
  • Satış sonrası, bakım, destek vb. hizmetlerin temin edilmesi şeklinde maddeler halinde tanımlanmıştır.
  • Tüketici piyasada birçok farklı ürün ve fiyatlarla karşılaştığı için aktif alıcı durumundadır. Tüketici talebi de uygun fiyatlar sebebiyle yükselmektedir. Bu da işletmelere yüksek satış ifade etmektedir.
  • E-ticaret sisteminin arkasında kurulacak altyapı sayesinde stok talebi daha etkin bir şekilde yapılacak, işletmeler açısından stok maliyetleri daha düşük seviyede tutulacaktır.
  • Hizmet sektörünün e-ticaretin içinde direkt yer alıyor olması, tüketici için daha verimli ve etkili müşteri hizmeti sağlar. Bu da işletmelerin müşteri memnuniyetini yükseltmesi açısından avantaj ve fayda sağlar.
  • E-ticaret siteleri arasındaki rekabet fiyatları mümkün olduğunca aşağıya çeker, tüketici açısından daha ucuz, kaliteli ve sürekli mal tedariki mal tedariki imkanı doğar.
  • Bu durum işletmelerin satışlarının armasında da rol oynar. E-ticaret siteleri tüm Dünya' ya açıldığı için doğal olarak rekabette artmaktadır. Bunun sonucunda da satın alma maliyetleri düşer.
  • İşletmeler içn maksimum faydanın hesaplanması için gereksiz harcamalara son verilir. Satış, pazarlama ve dağıtım kanallarında ki maliyetler azalır.
  • Bilgi ve iletişim teknolojileri kullanıldığı için daha güvenli ve hızlı bilgi değişimi, etkin ürün tanıtımları ve hızlı ürün dağıtımı sağlanır. İşletmeler açısından zaman tasarrufu imkanı doğar.
  • İşlemlerin kısa sürede tamamlanması ile bilgi tekrarı önlenir ve daha kolay bir ticaret sağlanır.
  • E-ticaret maliyetleri fiziksel mağaza maliyetlerine göre daha düşüktür. Girişimcilere daha az maliyetle iş imkanı sağlar.
  • Sonuç olarak; Günümüz e-ticaret şirketleri bu konuya daha fazla ağırlık vermeli e-ticaret konusunda AR-GE faaliyetlerine gereken önemi daha çok vermelidir. Çünkü; e-ticaret modelleri şirketlerin yeni pazarlara açılmasına yardımcı olarak e-ticaret sahiplerine yeni iş kolları yaratmaktadır.Firmanıza en uygun e-ticaret paketleri ile ilgili teklif alınız. E-ticaret Site İçerik Yönetimi E-ticaret sitenizin ihtiyacları doğrulturunda
  • Ürün çekimleri
  • Ana banner yerleşimi, tasarımı
  • Görsel boyutlandırması
  • Web sitesine içerik yükleme
  • Gerekli bilgileri içerikleri oluşturma
  • Yönetim paneli
  • Aylık raporlama gibi site içi yönetim gerektiren tüm işlemleri oluşturmaktayız
  • E-Ticaret

    • HTML
    • C#
    • C++
    • JavaScprit
    • Mail ve Hosting Desteği
    • Akıllı SEO
    • Responsive
    • Online Ziyaretçi Takibi
    • Yükleme ve Kurulum
    • Güçlü Slayt Gösterisi